Solutii logistice si relatii cu clientii pentru magazine2020-06-11T14:58:14+03:00

Solutii logistice si relatii cu clientii pentru magazine

Mediapost Hit Mail sustine magazinele din Romania cu solutii integrate de logistica, relatii cu consumatorii si marketing one-to-one, pentru o tranzitie rapida catre online.

In contextul actual in care toate magazinele, in afara celor alimentare si a farmaciilor, s-au inchis sau sunt pe cale sa se inchida, Mediapost Hit Mail ofera o solutie la cheie pentru logistica de ecommerce, solutii integrate de relatie cu consumatorii prin telefon, email sau mesaje scurte si solutii de marketing one-to-one care sa creasca vanzarile online. De asemenea, flota de masini a Mediapost Hit Mail este la dispozitia magazinelor din mall-uri si a magazinelor stradale din Bucuresti pentru transferul stocurilor magazinelor catre depozitul de 10,000 de mp din Dragomiresti, pe centura de vest a Bucurestiului.

Solutie logistica integrata pentru comerciantii online din Romania

Fulfill.ro, solutia logistica pentru e-commerce a grupului lansata in 2013, integreaza serviciile de preluare, depozitare, realizare colete si administrare retururi, cu timpi de executie si costuri optimizate.
Ce include solutia Fulfill.ro?

  • Receptionam produsele
  • Le stocam in functie de specificul produselor, la standardele cele mai inalte
  • O data primita comanda, coletul pleaca de la noi in maxim 24 de ore lucratoare
  • Retururile sunt procesate in maxim 24 de ore lucratoare
  • Furnizam rapoarte automatizate in timp real

Intregul proces logistic se desfasoara in depozitul de 10.000 mp din Dragomiresti-Vale, dotat la standarde internationale si inaugurat in iulie 2019, cu respectarea de masuri riguroase de siguranta si preventie – schema de lucru prin rotatie a angajatilor, reguli de protectie sanitara recomandate de catre autoritati, pastrarea distantelor de lucru, asigurarea transportului privat pentru toti angajatii catre si dinspre depozit in conformitate cu normele de preventie.

Avantajul solutiei Fulfill.ro este ca este ca se scaleaza direct pe volumul de comenzi al magazinului online, ceea ce ajuta magazinul online sa treaca mai usor peste perioadele cu provocari – luni cu mai putine comenzi.

Pentru o tranzitie rapida si eficienta a activitatii din offline in online, Mediapost Hit Mail ofera de asemenea consultanta si suport pentru setarea site-ului de e-commerce sau diverse optimizari ale acestuia, si pentru integrarea intre platforme.

Solutii de comunicare multi-canal

Pe langa solutiile logistice, Mediapost Hit Mail pune la dispozitia clientilor sai un contact center cu 40 de profesionisti foarte bine pregatiti pentru relatia cu consumatorii a site-urilor de e-commerce – linii de infoline telefonic, whatsapp si chat online, precum si sisteme de comunicare multi-canal (SMS, email, push notifications). Astfel, Mediapost Hit Mail asigura suport pentru intregul proces de comunicare cu consumatorii magazinelor online – consultanta telefonica pre si post comanda, servicii de follow-up pentru colete, raportare statusuri curier in timp real, preluare sesizare si solicitari retururi, trimitere notificari prin email si SMS din platforme integrate, oferind magazinelor ragazul de a se concentra pe provocarile pietei actuale.

De asemenea, stam la dispozitia clientilor nostri cu solutii de marketing automation care sa le permita cresterea rapida si predictibila a vanzarilor online.

Integratorul de servicii de marketing direct Mediapost Hit Mail, detinut de Posta Franceza, este prezent in piata romaneasca de 23 de ani si a avut o cifra de afaceri de 25.3 milioane de euro in 2019. Compania asigura pentru clientii sai logistica pentru promotii de consumatori, pentru cluburi de fidelizare si incentive, logistica pentru e-commerce, materiale promotionale si materiale POS, precum si solutii de comunicare multi-channel.

Cu ce te putem ajuta? Contactează-ne acum la 021 224 40 20!