Linii Informative de Produs

Soluția noastră susține abordarea de tip “customer-centric” pentru brandurile sau magazinele online care doresc să dezvolte o relație pe termen lung cu consumatorii lor.
Furnizarea informațiilor despre produs prin intermediul call-center-ului nostru, va face ca experiența de cumpărare a consumatorilor să fie mai plăcută.

Experiențele neplăcute în relația consumatorilor cu produsul sunt inevitabile, însă un call-center atent și bine pregătit poate diminua impactul negativ al acestor experiențe. Este prioritar ca orice sesizare sau solicitare să fie preluată și rezolvată în cel mai scurt timp.

Telefon / Chat / Whatsapp / Facebook Messenger

Când e nevoie de linii informative de produs Livrabile esențiale
– Recomandabil: pe termen lung, în susținerea imaginii unui brand;
– În perioada imediată lansării produsului;
– Când produsul necesită servicii post vânzare;
– În perioada în care sunt aduse actualizări unui produs sau unui serviciu.
– Înregistrarea apelurilor, cu respectarea normelor GDPR;
– Integrarea modulului de chat pe pagina produsului;
– Acces în timp real la convorbiri;
– Raportare detaliată în timp real;
– Baze de date cu întrebări frecvente (FAQ).

Resurse:

Sunteți interesat de o soluție de Linii Informative de Produs?
Trimiteți o solicitare!

    Am citit și înțeles Notificarea deprotecție a datelor personale

    Campurile marcate cu * sunt obligatorii!

    Cu ce te putem ajuta? Contactează-ne acum la 021 224 40 20!

    [carousel id=2535]