SMS Marketing

Campaniile de SMS-uri personalizate către clienți sunt eficiente!
Lansarea unui nou serviciu, a unui nou produs, reactivarea unor clienți inactivi, cross-selling, upselling sunt doar câteva dintre situațiile în care SMS marketing-ul poate fi soluția ideală.
Orice ofertă poate încăpea în 160 de caractere, prin construcția de landing page-uri accesibile prin short URL-ul din mesaj.

Campanii SMS

Campaniile SMS utilizează selecții din baze de date închiriate de 4 milioane de utilizatori sau/ și selecții din baza de date proprie.
Aplicăm criterii de segmentare specifice profilului potențialilor consumatori.
De asemenea, la trimiterea de mesaje promoționale către baze de date închiriate în scopul atragerii de noi clienți se pot exclude clienții companiei.

Criterii de segmentare ale
bazei de date:
4 milioane de clienți cu opt-in: Etapele campaniei:
– vârsta
– genul
– adresa
– venit estimat
– tipul/modelul telefonului
– sistemul de operare
– geo-localizare
– servicii folosite, ex: roaming într-o anumită țară.
– clienți postpaid: 1.8 mil.
– clienți prepaid: 1.4 mil.
– clienți business: 0.8 mil.
– Selecția profilului consumatorului;
– Conceperea mesajului/ mesajelor campaniei;
– Designul campaniei – combinarea cu alte canale, modul de colectare a rezultatelor campaniei;
– Proiect pilot;
– Ajustarea campaniei;
– Implementarea campaniei;
– Raportare în timp real.

Location Based Service (LBS)

Campanii SMS către target-ul aflat într-o anumită zonă geografică sau într-o locație folosind baze de date închiriate sau baza de date proprie a clientului.
Combinând cele două baze de date se pot trimite simultan mesaje diferite clienților companiei și potențialilor clienți aflați într-o anumită locație clar delimitată.

Cum se face targetarea? Cui ne adresăm? Cum funcționează?
1. Analiza de trafic permite adăugarea unei profilări geografice a publicului țintă;
2. În timp real: targetarea clienților sau a potențialilor clienți aflați într-o anumită locație sau într-o zonă delimitată, în plus față de un set de criterii prestabilite.
1. Potențialilor clienți, respectiv clienților companiei aflați într-o anumită zonă geografică delimitată cu ajutorul sistemului nostru de geofencing, cu o precizie de circa 500 m;
2. Clienților companiei sau target-ului aflat în spații comerciale, clădiri de birouri sau mall-uri.
1. Stabilirea zonei geografice sau a locațiilor;
2. Segmentarea bazelor de date și determinarea volumului acestora;
3. Crearea mesajelor personalizate;
4. Sistemul nostru analizează profilul clientului și trimite mesajul pe baza profilului selectat;
5. Raportare;
6. Ajustare;
7. Reluarea acțiunii.

Hit SMS

Este o aplicație disponibilă 24/7 ce permite trimiterea de mesaje SMS către o bază de date proprie.

Cum gestionez campaniile SMS? Cum funcționează?
1. Aplicația este ușor de folosit și, după crearea contului, clientul își poate gestiona singur campania;
2. Echipa Mediapost Hit Mail poate gestiona campaniile la solicitarea clientului.
Se poate testa orice mesaj înainte de a lansa campania folosind secțiunea de test.
1. Clientul intră pe https://hitsms.ro și își crează cont în platfoma HIT SMS;
2. Încarcă baza de date în formatele acceptate;
3. Încarcă mesajele corespunzătoare segmentelor de target din baza de date;
4. Trimite mesajele personalizate către baza de date.

Practici esențiale

1. Adăugăm valoare în fiecare mesaj; De exemplu: un cod promoțional, o reducere aniversară, un bonus de bun venit;
2. Folosim URL-uri scurte;
3. Utilizăm sender personalizat;
4. Oferim suport telefonic pentru acțiuni și produse ce necesită informații adiționale;
5. Analizăm informațiile primite și aplicăm modificări (dacă este cazul) pentru optimizarea campaniei;
6. Segmentăm și remarketăm.

Resurse:

Sunteți interesat de o soluție de SMS Marketing?
Trimiteți o solicitare!

    Am citit și înțeles Notificarea deprotecție a datelor personale

    Campurile marcate cu * sunt obligatorii!

    Cu ce te putem ajuta? Contactează-ne acum la 021 224 40 20!

    [carousel id=2535]