Linii Informative de Promoție

Succesul unei promoții în care sunt necesare acțiuni din partea consumatorilor – trimiterea
unui cod, a unui bon de casă, revendicarea unui premiu etc – depinde în mare măsură de suportul acordat acestora pe durata promoției.
Soluția noastră susține toate tipurile de mecanisme promoționale în care consumatorii vor putea obține informații utile despre promoții.O linie informativă de promoție asigură o comunicare eficientă cu consumatorii, prin răspunsuri în timp util la cele mai frecvente întrebări legate de promoție și permite preluarea unor nemulțumiri ce pot genera brandului daune majore financiare sau de imagine.

Telefon / Chat / Whatsapp / Facebook Messenger

Tipuri de întrebări frecvente:
Livrabile esențiale
– Mecanismul concursului;
– Premiile oferite;
– Magazinele participante (unde se găsesc produsele participante la concurs);
– Durata concursului;
– Data extragerilor;
– Cine sunt câștigătorii promoției;
– Comunicarea cu câștigătorii promoției.
– Înregistrarea apelurilor conform normelor GDPR;
– Integrarea modulului de chat pe pagina promoției;
– Acces în timp real la convorbiri;
– Baze de date cu întrebări frecvente (FAQ);
– Raportare detaliată în timp real;
– Raport de evaluare a campaniei.

Resurse:

Sunteți interesat de o soluție de Linii Informative de Promoție?
Trimiteți o solicitare!

    Am citit și înțeles Notificarea deprotecție a datelor personale

    Campurile marcate cu * sunt obligatorii!

    Cu ce te putem ajuta? Contactează-ne acum la 021 224 40 20!

    [carousel id=2535]