Comunicare Directă

În comunicarea directă vor fi folosite baza de date proprie a clientului sau baze de date terțe.
Prin combinarea canalelor noastre de comunicare ne asigurăm că mesajul ajunge la segmentul de clienți dorit, totul printr-un proces de segmentare, comunicare, testare și optimizare. Scopurile comunicării directe pot fi: vânzarea unui produs sau serviciu, reactivarea unui segment de clienți, înrolarea într-un program etc.

Combinații multicanal Etapele Campaniei
– Call-center și chat cu soluția de e-mail;
– Platforma de SMS marketing cu cea de e-mail marketing;
– Platforma logistică cu cea de e-mail marketing, SMS și call-center.
– Definirea grupului țintă;
– Segmentarea;
– Crearea mecanismului de campanie;
– Testarea conceptului printr-un proiect pilot;
– Ajustarea campaniei pe baza informațiilor primite din proiectul pilot;
– Derularea campaniei;
– Raportul de campanie;
– Recomandări pentru viitoarele acțiuni.

Resurse:

Sunteți interesat de o soluție de Comunicare Directă?
Trimiteți o solicitare!

    Am citit și înțeles Notificarea deprotecție a datelor personale

    Campurile marcate cu * sunt obligatorii!

    Cu ce te putem ajuta? Contactează-ne acum la 021 224 40 20!

    [carousel id=2535]