Generare de Lead-uri

Generarea de lead-uri se bazează pe interconectarea eficientă a soluțiilor și a resurselor  Mediapost Hit Mail – baze de date, e-mail, SMS, call-center, direct mail și publicitate online.
Lead-urile generate online vor fi calificate utilizând call-center-ul nostru.
Lead-urile obținute vor fi o resursă importantă pentru departamentul de vânzări al clientului, ce își va putea concentra eforturile asupra închiderii vânzărilor, economisind astfel timpul alocat cu prospectarea.

Fiecare companie are o definiție proprie a ceea ce înseamnă un lead, astfel că livrabilele unor campanii B2B sau B2C pot fi liste cu prospecți care:

– și-au dat acceptul pentru comunicarea prin e-mail sau telefonic;
– și-au dat acceptul pentru înrolarea într-un program;
– și-au dat acceptul legat de stabilirea unei întâlniri cu un reprezentant de vânzări;
– au depășit un barem de număr de puncte în cadrul unui sistem de lead scoring.

 

Practici esențiale B2B Practici esențiale B2C
– O prezentare scurtă și relevantă a produsului sau a serviciului companiei;
– O promoție, un beneficiu pe care clienții să-l considere atractiv;
– O echipă de vânzări profesionistă care să poată prelua în scurt timp lead-urile;
– O platformă de gestionare a proiectului care sa permită un flux eficient al informațiilor și o bună comunicare în interiorul echipei proiectului.
– Un website sau o pagină web dedicată vor fi punctul de conexiune cu potențialii consumatori;
– Aceștia vor putea obține informații relevante despre produsele promovate, vor putea cere o ofertă personalizată sau vor putea plasa o comandă prin diverse canale de comunicare;
– Vor fi obținute informații despre comportamentul userilor în raport cu conținutul website-ului.

Resurse:

Sunteți interesat de o soluție de Generare de Lead-uri?
Trimiteți o solicitare!

    Am citit și înțeles Notificarea deprotecție a datelor personale

    Campurile marcate cu * sunt obligatorii!

    Cu ce te putem ajuta? Contactează-ne acum la 021 224 40 20!

    [carousel id=2535]